PDA

View Full Version : figurer



tsj
2018-08-01, 11:59 PM
Nogle der kan anbefale sider der sælger plast figurer fra europa (vil helst ikke betale extra told ved at købe udenfor EU)?

Nogle der kan anbefale alternative figur producenter som laver figurer der kan proxy eksisterende 40k GW figurer ?

Jeg vil helst ikke købe flere GW figurer hvis jeg kan undgå det... da jeg moralsk set ikke længere kan forsvare at støtte dem

Jeg har spillet lidt RT, meget 40k 2nd ... meget 40k 3rd...og meget lidt 4th

Også derfor jeg har fundet mig et nyt regelsæt der samtidig er fleksibel nok til at jeg kan bruge enhver sci fi figur (NL)

Deres opførsel siden 3rd ed 40k har været mere og mere utilgivelig

Men jeg kan godt lide konceptet bag mange af deres figurer

Jeg vil kun spille warmachine og NL fremover

Da der også er mange cool ting i warmachine universet

Elanasaurus
2018-08-02, 03:13 AM
Using Google Translate...

You want to buy figurines to be used for 40K, without buying from GW?
:elan:

Jormengand
2018-08-02, 04:27 AM
Using Google Translate...

You want to buy figurines to be used for 40K, without buying from GW?
:elan:

My vague deciphering of the language in question via similarities to ones I actually speak would seem to confirm this. However, the poster in question seemingly actually speaks English, so this is a little odd.

OP: This is an English-language forum - I recommend rephrasing your query in English.

bbgun06
2018-08-02, 12:43 PM
I'm sure you can find used sets on eBay.

Kaptin Keen
2018-08-03, 12:47 AM
Using Google Translate...

You want to buy figurines to be used for 40K, without buying from GW?
:elan:

I speak danish (being from Denmark, no actual occultism involved) and ... yea, he wants cheaper figurines that can be used for 40k.

I cannot help with the actual question, sadly.

LibraryOgre
2018-08-03, 09:44 AM
Well, they're 28mm miniatures, so anything on that scale will be fine for non-tournament games.